Založ si blog

Evelyn a tie ostatné

Evelynin humor nie je práve moja šálka kávy. Obávam sa, že na to som už málo „crazy“. Jej videá ku mne prišli príliš neskoro – nie azda, čo sa týka veku, skôr čo sa týka schopnosti akceptovať ich posolstvo. A ony to posolstvo v sebe majú.

 

No Evelyn, ako som ju videla na tanečnom parkete i mimo neho v televíznej tanečnej show, ma dostala.

 

To žieňa je úplne skvelé! Svojou povahou, vyžarovaním, pohotovosťou a schopnosťou vtipne  reagovať ma dostala do kolien. Kým som ju videla len na „jútube“, považovala som ju za niekoho, kto nemá šancu u mňa uspieť. Jej videá idú úplne mimo moje chápanie. To, na čom sa národ uchcechtával, som vnímala ako „Mmmm, šak dobre. A pointa?“

 

Pointa tkvie v Evelyninej osobnosti. Nikdy sme sa, samozrejme, nestretli. Nedokážem povedať, či je taká alebo onaká. Môžem iba vyjadriť svoje nadšenie nad tým, čo vyžaruje. Hoci aj cez televízne kamery.

 

Tanečné „šouky“, ktoré slúžia najmä na umiestňovanie reklám a sú vysielané v nedeľu do noci, ma nikdy nepriťahovali, no tej, o ktorej píšem, som dala šancu. Okrem iného aj kvôli Evelyn. Evelyn je typ, ktorý keď sa jej na hlavu zrúti pol inchebáckeho stropu, vyhrabe sa spod sutín, opráši sa, vezme mikrofón a povie: „Tomuto sa vraví udrieť klinec po hlavičke.“

 

Evelyn má sexepílu na rozdávanie. Má ho v duši a vôbec netkvie v tom, koľko meria, aký má obvod pásu či iných diskutovaných partií. Evelyn nie je nijako okato sebavedomá. Je sama sebou a robí, čo ju baví. Ešte nie je zhýčkanou a peniazmi ovplyvniteľnou hviezdou. Ešte sa nestrachuje, čo všetko by jej mohlo pošramotiť image. A o tom to je. Jej slovné reakcie sú briskné a bezprostredné, nie sofistikované či ironizujúce. Niet v nich ani štipka sarkazmu, ani nádych intelektuálstva, ani stopa po snahe zapôsobiť na ľudí v tom či onom smere. Evelyn je Evelyn práve preto, že ju nezväzuje žiadna potreba zapôsobiť.

 

Všetky ostatné ženské celebrit(k)y tancujúce v tejto show zväzuje ich image, ich podvedomá snaha byť dokonalými. Zámerne píšem „podvedomá“, pretože ony si ju neuvedomujú. Celý život si budovali postavenie, riešili vzhľad, mimiku, gestá, lebo to bolo podstatné pre ich kariéru. Za každú cenu si chcú si zachovať svoj status a ani o tom netušia.

 

Evelyn si nič zachovávať nemusí. S jej postojom a čírym entuziazmom je čistá ako slovo božie. Dokáže si zo seba strieľať a pritom to vôbec nevyznieva ako kŕč. Jej bezprostrednosť je odzbrojujúca.

 

A preto vravím, že v je tu Evelyn …. a tie ostatné.

E-mail kamarátke (Netuším, prečo neodpovedala)

19.03.2019

Čauko, jaxamáš? Nervičky sú už fpodode? Ja mám tie svoje úspešne v prdeli. Už nezaberajú ani antidepresíva, ani relaxácie, ani alkohol. Mám hovadské problémy s očami, nevidím ani do blízka ani do diaľky. Navrhli mi multifokálne okuliare, ale pretože je to drahá záležitosť, dala som si urobiť len do diaľky. Na p*ču riešenie. Síce vidím bratislavský hrad rovno z [...]

Sedlák v meste alebo Dobrý človek ešte žije

24.08.2018

Vracali sme sa s kamarátkou z dovolenky v Anglicku. Ako inak, nízkorozpočtovkou RyanAir. To by bolo v poriadku, nikdy som s touto spoločnosťou nemala problémy. Ak si kupujem letenku na RyanAir, musím rátať s diskomfortom. To, že mám nos prakticky vrazený do operadla predo mnou a kolená pri ušiach, mi nevadí, ak nechcem platiť šialené sumy za pohodlie a dostať sa [...]

Oheň, voda, vietor, zem (revisited)

23.04.2018

Boli sme štyri tanečnice. Sooraya, Nadirah, Shaden a Yasmina. Tvorili sme skupinu orientálnych tancov. Každá z nás reprezentovala iný živel. Boli sme natoľko rozdielne, až sme sa skvelo dopĺňali. Oheň – Sooraya. Milovala bubnové sóla a vedela ich vynikajúco tancovať. Jej energia nepoznala hranice. Bola ako mutujúci chrípkový vírus – očkovanie proti jej [...]

Britain Clinton

Brusel chce uľahčiť život v Británii aj mladým Slovákom. Použije na nich Londýn dvojaký meter?

23.04.2024 14:00

Európska komisia by rada zmäkčila nepríjemné dopady brexitu na občanov členských štátov EÚ vo veku do 30 rokov. Aký postoj zaujali politici v Londýne?

Reedukačné centrum Bystričany

PS vyzýva na zatvorenie reedukačného centra v Bystričanoch. Dochádzalo tam údajne k sexuálnemu násiliu

23.04.2024 13:36

Predstavitelia Progresívneho Slovenska realizovali vlastný prieskum zariadenia, v ktorom podľa ich slov dochádza k porušovaniu pravidiel.

medveď

Odstrelom problémového medveďa v L. Mikuláši sa bude zaoberať enviropolícia

23.04.2024 12:55

Občianska iniciatíva My sme les spochybňuje, že pri Liptovskom Mikuláši došlo k usmrteniu správneho medveďa.

Pellegrini

Web ČTK napadli hackeri, vydali správy o zmarenom atentáte na Pellegriniho

23.04.2024 12:36, aktualizované: 13:08

Udalosťou sa zaoberá česká Bezpečnostná informačná služba a ďalšie úrady.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 9
Celková čítanosť: 20933x
Priemerná čítanosť článkov: 2326x

Autor blogu

Kategórie